23 d'abril de 2010

L'alumnat de la UdL celebra la seua 14a Festa Major amb una bicicletada, música i esports
audio
Pedalada. Festa Major de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Alguns dels participants a la Pedalada
Una vintena de persones ha participat aquest dijous a la quarta pedalada universitària, que ha obert els actes de la XIV Festa Major de l'Estudiantat de la UdL. Encapçalada pel rector, Joan Viñas, i el vicerector d'Estudiantat, Xavier Gómez, la comitiva ha sortit del campus de Cappont per recórrer després el camí que l'uneix amb el Rectorat, el campus de Ciències de la Salut i el campus d'ETSEA. Els participants han tornat després a Cappont, on ha tingut lloc el tradicional dinar popular.

El programa ha continuat amb una competició de botifarra. Després ha estat el torn dels esports. Tornejos de futbol i volei gespa a la zona enjardinada del campus han donat pas a una exhibició de rugbi. Els castellers han pres el relleu amb una trobada castellera i una gimcana alternativa. El punt final ha estat la música, amb les actuacions de Flying Peppers, Deskarats i Els Pastorets Rock.