24 d'abril de 2013

L'estudiantat de la UdL celebra demà la seua 17a Festa Major

Festa Major de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEEl campus de Cappont torna a acollir la celebració / FOTO: UdL
baixcorva
El campus de Cappont acollirà aquest dijous una nova edició de la Festa Major de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida. A partir de les 11.00h del matí, hora en què se suspenen les classes lectives, arrenca un programa carregat d'activitats culturals i lúdiques. La primera, una cursa transportant cervesa (beer river running). Dins l'àmbit esportiu, destaca un partit de Jugger, una disciplina alternativa que combina elements de rugbi, hoquei i esgrima. També hi ha previst un enfrontament de futbol entre professorat i alumnat de la Facultat de Lletres.

L'estudiantat de Dret i Economia ha preparat un macro Harlem Shake. Els de Medicina, Infermeria i l'ETSEA protagonitzaran dos ginkames. La tecnologia de l'Escola Politècnica serà present amb una competició de robots virtuals en l'entorn Robocode, que tindrà lloc a l'Auditori del Centre de Cultures. Mentre, l'edifici Polivalent acollirà una lectura en diferents llengües (català, castellà, anglès, francès, occità, italià, xinès, grec i portuguès) de textos de Salvador Espriu, Albert Camus i Vicent Andrés Estellés, entre d'altres, per commemorar la diada de Sant Jordi.

La majoria d'actes d'aquesta dissetena edició de la festa, però, se celebraran a l'aire lliure. Com ara el dinar popular amb paella. La jornada es tancarà amb el tradicional concert, que inclou l'actuació dels grups de música Möndo loco, Tremendos i Callejon Canalla; els DJs Luso, Biotech & Jordi Iborra, Edu Cano, Robbie Vee i Homs C & Alcore; i una batukada. Serà a partir de les 8 del vespre. .

PROGRAMA 17a FESTA MAJOR DE L'ESTUDIANTAT