25 de juny de 2008

Borsa . PREMIS / Quatre alumnes de la UdL han guanyat el primer premi del IV Concurs de Simulació de Borsa de Catalunya, imposant-se a grups de Girona, Tarragona i la UOC

L'equip de la Universitat de Lleida, guanyador del IV Concurs de Simulació de Borsa de Catalunya
[+] AMPLIAR IMATGEL'equip de la UdL, guanyador del Concurs
de Simulació de Borsa de Catalunya
Miquel Monrabà, Jordi Segalàs, Anian Rabasco i Adam Escalé (estudiants de segon d'Empresarials de la UdL) han aconseguit la major rendibilitat amb un capital inicial fictici de 5.000 euros. La finalitat d’aquest concurs és promoure el coneixement i la familiarització dels universitaris amb el mercat continu de valors espanyol. En grups de quatre persones, participen en una primera fase local. Els cinc millors equips passen després a la segona ronda on es troben amb "competidors" de tot Catalunya. Concretament, de la UdL, la Universitat de Girona (UdG), la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona (URV) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

El lliurament del premi ha tingut lloc aquest dimecres, 18 de juny, al despatx del deganat de la Facultat de Dret i Economia de la UdL. L'acte ha comptat amb la presència de Pere Enciso (degà de la Facultat de Dret i Economia de la UdL), Xavier Sabi (coordinador del concurs a Lleida) i Jaume Puig (president de Gaesco Gestió).

print enrera pujar