25 de març de 2009

Mònica Terribas inaugura la 6a Setmana de la Comunicació de la UdL

. Els responsables de la Xarxa de Televisions Locals, Vilaweb i l'Agència Catalana de Notícies són altres ponents
audio
Mònica Terribas a la Setmana de la Comunicació de la UdL [+] AMPLIAR IMATGE La directora de Televisió de Catalunya parlarà del periodisme audiovisual
La directora de Televisió de Catalunya, Mònica Terribas, serà l'encarregada d'inaugurar la sisena Setmana de la Comunicació de la Universitat de Lleida (UdL), que enguany està dedicada als periodismes audiovisuals davant la imminent implantació del Grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals a la UdL. La conferència inaugural tindrà lloc al Saló Víctor Siurana del Rectorat el proper dilluns, 30 de març, a partir de les 19.30h.

El programa aplega altres professionals de reconegut prestigi com el director de la Xarxa de Televisions Locals, Marc Melillas; el director de Vilaweb, Vicent Partal; el director de l'Agència Catalana de Notícies, Saül Gordillo; o els corresponsals de guerra Nicolàs Valle i Mireia Segú. També hi participaran el professor de la UdL i assessor polític Àlex Terés; el cap dels corresponsals del diari Segre, Xavier Santesmasses; i el director de Canal Reus TV, Francesc Domènech.

El programa aplega professionals de prestigi com el director de la Xarxa de Televisions Locals, Marc Melillas, el director de Vilaweb, Vicent Partal i el director de l'Agència Catalana de Notícies, Saül Gordillo, entre d'altres
Per segon any consecutiu, la Setmana de la Comunicació de la UdL obre les seues activitats a l'alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius. Al voltant de 250 estudiants participaran divendres 27 de març i dilluns 30 en les conferències i debats impartits per Manel Lucas (periodista, guionista i actor del programa Polònia de TV3), Ferran Masamunt (periodista, guionista i director de curtmetratges), Manel Dalmau (documentalista) i Jordi Guardiola (sots director de Segre Ràdio). A més a més, tindran l'oportunitat de fer un taller de televisió i d'assistir a la resta de xerrades, que són obertes a tota la ciutadania.

MÉS INFORMACIÓ

6a Setmana de la Comunicació a la UdL: Els Periodismes Audiovisuals