26 d'abril de 2010

Una alumna de la UdL, distingida amb un guardó de la Societat Catalana de Geografia
audio
Laia Mojica. Universitat de Lleida
Laia Mojica
Laia Mojica Gasol, estudiant de tercer cicle de la Universitat de Lleida, ha estat guardonada amb el premi Lluís Casassas i Simó, que atorga la secció de geografia de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC), a la millor tesi de final de màster. Es tracta d'un treball sobre el desenvolupament històric de les àrees urbanes, dirigit pel catedràtic de Geografia de la UdL, Jordi Martí-Henneberg.

El jurat, format per geògrafs de la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat de Girona, ha distingit la tesi de Mojica per unanimitat. El veredicte destaca l'aportació metodològica a la delimitació d'aglomeracions urbanes, aplicat en aquest cas a Anglaterra i Gales. El premi està dotat amb 1.000 euros.