26 de juny de 2008

. SIMULACRE / Una vintena d'alumnes del Màster en Medicina i Cirurgia d'Urgències participa en el simulacre d'un accident d'autocar a Balaguer per avaluar la seua resposta en emergències

Màster en Medicina i Cirurgia d'Urgències
Simulacre del Màster en Medicina i Cirurgia d'Urgències
La Facultat de Medicina de la UdL organitza aquest dijous a la capital de la Noguera un "fals" sinistre de trànsit per examinar la resposta dels 18 alumnes del Màster en Medicina i Cirurgia d’U rgències, que enguany arriba a la seua setena edició. Unes 100 persones participen en el muntatge d’aquest accident, amb quatre "morts" i 20 "ferits" de diversa consideració, prop de l'estació de trens.

El simulacre té el suport de l’Ajuntament de Balaguer, la Policia Local del municipi, els Mossos d'Esquadra, els Bombers de la Generalitat, Protecció Civil, el Servei d’Emergències, el CAP de Balaguer i Creu Roja. L'acció també serveix per avaluar l'actuació en situacions extremes dels diferents cossos d'emergència i seguretat que hi participen, amb l'ajuda de quatre vehicles de Bombers i sis ambulàncies de suport vital avançat.