27 d'abril de 2005

Comunicació Audiovisual disposarà de noves instal·lacions

La titulació de Comunicació Audiovisual compta amb noves instal·lacions per tal d'oferir als seus alumnes una formació més completa i adequada als darrers avenços tecnològics. Així, s'han adequat sales de postproducció i un estudi de so, per tal que els estudiants d'aquests ensenyament puguin realitzar pràctiques.

Pel que fa a les sales de postproducció es tracta de sis cabines independents equipades amb un VTR DVCAM i un ordinador amb tarja de vídeo MATROX RTX100 i software d'edició ADOBE PREMIERE i AVID, adequades per a l'edició off-line de materials enregistrats en DVCAM o que aporten el seu propi reproductor amb sortida PAL. Al ser cabines independents permeten monitorització d'àudio amb altaveus i incorporen també un monitor de 14 polzades per al visionat de vídeo. Estan pensades per afavorir l'aïllament suficient per fer treballs en vídeo digital de certa complexitat.

Quant a l'estudi de so, està equipat amb un sistema PRO TOOLS que permet treballar amb 8 canals d entrada/sortida simultanis o 99 virtuals i es complementa amb una taula de mescla YAMAHA que permet el treball independent o com a sistema remot del Protools. L'espai està pensat per fer pràctiques de radio o treball de so (locució/doblatge) destinat al vídeo sincrònic.

A més ja s ha concretat la compra d'un equip per la realització de documentals que consistirà en una camera totalment professional i monitors i accessoris per treballar en exteriors.