28 de setembre de 2009

Aquest curs sortirà la primera promoció de diplomats universitaris del Títol sènior de la UdL. Divendres es va fer l'acollida als nous alumnes de primer

Presentació del Màster en Bioconstrucció a la Universitat de Lleida
Acte de benvinguda als alumnes del Programa Sènior de la UdL
A l'acte hi van participar Isabel del Arco (vicerector de Docència), Neus Vila (directora de l'ICE-CFC), Joan Ballesté (Institut Municipal d'Educació) i Ramon Camats (professor de la UdL), els quals van explicar als futurs estudiants -al voltant d'una trentena- en què consisteix el Títol sènior en cultura ciència i tecnologia de la UdL.

Els responsables d'aquest títol van anunciar que el proper mes de maig, la Universitat de Lleida acollirà un congrés nacional on participan totes les universitats de l'Estat que ofereixen programes per a majors de 50 anys.

print enrera pujar