28 de setembre de 2011

L'ETSEA organitza unes jornades per debatre sobre el futur de la producció de pera a Lleida
audio
Jornades sobre la producció de pera a Lleida - Universitat de Lleida (UdL)
Collita de peres

La 57a Fira de Sant Miquel, acull demà dijous -a partir de les 16 hores-, la 7a Jornada AGROPRÉS - ICEA- ETSEA-UdL, que enguany girarà al voltant de les oportunitats que té la producció de pera dins el sector agrari a les comarques de Lleida. Experts de la Universitat de Lleida, IRTA, ACTEL, AGROPRÈS i ICEA, entre d'altres, analitzaran les possibilitats futures d'aquest cultiu des del punt de vista de la innovació varietal i també tecnològica.

Les jornades, que finalitzaran amb una taula roda on s'abordaran aspectes com ara la producció, els costos, la comercialització i el màrqueting, arriben en un moment on els plans de reconversió varietal han fet minvar la superfície cultivada de perera en detriment de les fruites d'ós.