28 de setembre de 2012

Vuit estudiants de la UdL, entre els 50 millors esportistes universitaris de Catalunya

. El curs passat, la Universitat de Lleida va guanyar 32 medalles: 27 als Campionats de Catalunya i 5 als d'Espanya
audio
Esportistes de la Universitat de Lleida UdL
[+] AMPLIAR IMATGEUn moment de la recepció als esportistes al Saló Víctor Siurana / FOTO: UdL
baixcorva
Un total de vuit alumnes de la Universitat de Lleida seran distingits, el proper dilluns 1 d'octubre a la Universitat Pompeu Fabra, com a millors esportistes dels Campionats de Catalunya Universitaris 2011-12. Es tracta d'Alba Casanovas, en atletisme; Xavier Casalta, en futbol 11; Andrea Porta, en futbol 7; Pilar Isanta, en futbol sala; Sergi Abelló, en karate; Aldara Cárdenas, en natació; Joel Catalina, en taekwondo; i Teresa Pladevall, en tennis. En el conjunt d'universitats catalanes han estat 53 les persones que rebran aquest premi.

Els esportistes de la UdL han aconseguit 27 medalles en els campionats catalans: 13 d'or en futbol 11 masculí, futbol 7 femení, futbol sala femení, judo, tennis, taekwondo, karate i mitja marató de muntanya; 9 d'argent i 5 de bronze. Mentre que als campionats d'Espanya han estat 5: l'or d'atletisme d'Alba Casanovas, i 4 medalles de bronze.

Durant el curs 2011-12, més de 1.400 estudiants de la UdL han participat en algunes de les competicions esportives, ja sigui a les internes (929)  als Campionats de Catalunya (379) i als d'Espanya (93). Alguns dels que han obtingut medalla, una trentena de persones, han estat presents aquest matí a la rebuda que els ha fet el rector, Roberto Fernández, al Saló Víctor Siurana, que s'ha compromès a buscar espònsors i a facilitar que els esportistes d'elit que estan a la ciutat i vulguin estudiar a la UdL, puguin compaginar-ho.