29 de març de 2010

La UdL aconsegueix la medalla d'or als Campionats d'Espanya Universitaris de cross femení
audio
Marisa Casanueva, medalla d'or per la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Casanueva, al mig, amb les altres dos atletes que han aconseguit medalla
Marisa Casanueva, que l'any passat va ser bronze en la mateixa categoria, s'ha imposat a la prova de camp a través celebrada aquest diumenge a la ciutat d'Albacete. La representant de la Universitat de Lleida va completar el recorregut de 6.000 metres amb un temps de 20 minuts i 26 segons, per davant de Marta Silvestre (UNED) i Raquel Gómez (Universitat d'Extremadura).

Casanueva ha experimentat una gran progressió en el cross universitari. Al 2008 va quedar en el lloc 27, mentre l'any passat va aconseguir pujar al podi. En la prova celebrada a Granada va ser tercera i aquest 2010 s'ha penjat l'or guanyant la cursa amb autoritat.