29 de març de 2011

El Banc Central Europeu beca una estudiant de la UdL
audio
Anna Comas, becada pel Banc Central Europeu. Universitat de Lleida Anna Comas
Anna Cristina Comas, estudiant del Màster en Interacció Persona-ordinador de la UdL, és una de les dos  persones a Europa que han estat seleccionades pel Banc Central Europeu per fer pràctiques en el seu departament de Sistemes d'Informació (IS). Aquesta enginyera informàtica s'incorporarà el proper 1 d'abril a la secció Xarxa de Dades de l'IS  dedicada a tasques relacionades amb emmagatzematge, còpies de seguretat i tecnologies de la xarxa, sistemes de monitoratge i presentació d'informes, administració de bases de dades i suport d'eines de gestió de serveis i de processos en gestió de problemes.

Anna Comas va començar a estar vinculada al Grup de recerca GRIHO de la UdL al 2005, quan realitzava el projecte de final de carrera en Enginyeria tècnica informàtica de gestió. Dos anys més tard, hi va realitzar el projecte de fi de carrera en enginyeria superior i, des de llavors, s'ocupa de projectes de transferència de tecnologia. Un dels seus treballs recents ha estat el desenvolupament informàtic del Corpus literari digital de la UdL impulsat per la Càtedra Màrius Torres. La beca finalitzarà el proper 31 de desembre.