29 de novembre de 2007

La UdL es promocionarà a Amèrica Llatina i Àsia

AMPLIAR IMATGE. Estudiants estrangers de la UdL
Estudiants estrangers a la UdL
La Universitat de Lleida participarà l'any vinent en diferents fires universitàries que tindran lloc a Argentina, Xile, Mèxic i la Xina, amb l'objectiu de donar-se a conèixer i captar possibles estudiants. Aquesta és una de les novetats del Programa d'orientació, informació i assessorament adreçat als futurs alumnes universitàris, pares i mares d'alumnes i professorat que ha elaborat el Vicerectorat d'Estudiantat. La UdL serà present amb un estand propi a les fires d'europostgraus d'Argentina, Xile i Mèxic i també a la fira Expo Universidad d'Argentina, una de les més importants de Llatinoamèrica amb un promig de 78.000 visitants. A més, es preveu repetir presència en la propera edició de la Fira Europea d'Educació Superior de la Xina, que tindrà lloc a Pequín l'octubre del proper any.

El programa institucional d'orientació, que es gestiona des del Punt d'informació i orientació del Servei d'Extensió Universitària de la UdL, inclou altres noves accions com ara les xerrades de motivació universitària als estudiants de primer de batxillerat i de primer de cicles formatius de grau superior en els centres de secundària que així ho sol·licitin. Xavier Carrera, professor de la Facultat de Ciències de l'Educació, serà l'encarregat d'explicar a aquests alumnes la importància de cursar estudis universitaris, així com de presentar les diferents titulacions de la Universitat de Lleida.

A més de les ja tradicionals jornades de campus oberts per a estudiants, per a pares i mares d'alumnes, per a estudiants majors de 25 anys, les trobades amb professors i directors de centres de secundària, la UdL iniciarà també l'any vinent un cicle de xerrades monogràfiques, obertes al públic en general, on representants de les diferents escoles i facultats de la UdL, parlaran dels estudis i serveis que ofereixen els seus centres.