29 de novembre de 2012

Participació del 11,3% a les eleccions d'estudiantat a Claustre

. El col·lectiu escull els seus representants als òrgans de govern
audio
Eleccions d'estudiantat a Claustre de la Universitat de Lleida UdL
[+] AMPLIAR IMATGEL'estudiantat va escollir ahir els seus representants. / FOTO: UdL
baixcorva
Uns 8.300 estudiants de la Universitat de Lleida estaven cridats ahir a les urnes per escollir els seus representants als diferents òrgans de govern (Claustre, Juntes de centre i Consells de departament) que es renoven cada dos anys. En el cas del Claustre la participació ha estat del 11,3%, més de 2 punts més que en les anteriors eleccions (9,74%), celebrades al 2010.

Per centres, els nivells de participació més alta han estat a Infermeria amb el 28,8%. La segueixen Medicina, amb el 19,7%, ETSEA amb el 11,8%, Dret i Economia amb el 10,2% i Lletres amb el 8,6%. Tanquen el llistat, amb els nivells més baixos Ciències de l'Educació amb un 7,2% i l'EPS, amb un 4,7%.

Seran 65 representants de les 7 candidatures que s'hi presentaven (4 per Infermeria, 8 EPS, 16 Ciències de l'Educació, 11 Dret i Economia, 8 Medicina, 7 Lletres, 11 ETSEA) els que representaran aquest col·lectiu al Claustre, tal i com fixen els Estatuts de la UdL.