3 de juny de 2011

Cloenda del curs de l'Aula de la Gent Gran de Lleida
audio
Aules de laGent Gran de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEL'acte de cloenda va tenir lloc a la Sala d'Actes del Rectorat / FOTO: Jordi V. Pou

Els més de 400 alumnes de l'Aula de la Gent Gran de Lleida van finalitzar ahir a la tarda el curs acadèmic 2010-11.  A la cloenda, que va tenir lloc a la Sala d'Actes de l'Edifici del Rectorat, el fins fa poc rector de la UdL, Joan Viñas, va pronunciar una conferència sobre el Lideratge efectiu i ètic de les organitzacions. L'acte va ser presidit pel vicerector d'activitats culturals i projecció universitària, Joan Biscarri.

El proper 7 de juny, el Casal de la Gent Gran de Tàrrega acollirà, a les 16.45, l'acte de clausura de l'Aula de la Gent Gran de la capital de l'Urgell, que ha comptat amb més de 200 matriculats. En el conjunt d'aules que hi ha a la província (Lleida, Tàrrega, Cervera, Mollerussa i Balaguer), han estat més d'un miler el nombre de persones que han seguit el curs. Del total de matriculats, hi han hagut 768 dones i 261 homes.