3 de març de 2010

L'estudiantat i l'Oficina de Cooperació de la UdL organitzen un concert solidari en favor dels damnificats d'Haití
audio
Concet solidari amb Haití a la UdL
L'alumnat de la Universitat de Lleida s'ha mobilitzat per ajudar els damnificats pel terratrèmol d'Haití. El campus de Cappont acollirà aquest dijous, 4 de març, diferents concerts i activitats organitzats pels diferents Consells de l'Estudiantat, l'Associació d'Estudiants de Ciències de la Salut i l'Oficina de Cooperació i Solidaritat de la UdL. Els diners que es recaptin de la venda de begudes i entrepans es destinaran a projectes d'emergència per a la reconstrucció d'Haití, a través del Fons Solidari del Comitè d'Emergència i Acció Humanitària de Lleida, sota el lema "El teu ajut suma".

La iniciativa solidària, que coincideix a més amb la Festa de l'Estudiantat de l'Escola Politècnica Superior, es desenvoluparà al carrer Jaume II. El programa arrenca a les vuit del vespre amb una màster class de salsa i batucada, per donar pas al primer concert, protagonitzat pel grup solsoní Crazy Evolution. El plat fort arribarà a les onze de la nit amb l'actuació dels lleidatans Ambaparà, amb un estil musical basat en la rumba i la salsa, sense deixar de banda les cúmbies i alguna que altra peça més propera al country. També hi haurà temps per altres activitats com el circ, els castells de la colla Los Marracos o el break dance. Totes les persones participants col·laboren amb l'acte de manera voluntària i desinteressada.