3 de novembre de 2010

audio
Màster La Salle - Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEMiquel Àngel Barrabeig i Joan Viñas

La Universitat de Lleida oferirà per primer cop un MBA -Master Business Administration (màster d'administració i direcció d'empreses) destinat a alts executius i executives, gràcies al conveni de col·laboració que avui han signat el rector de la UdL, Joan Viñas, i el director general de la Salle, Miquel Àngel Barrabeig.

L'Executive MBA, que començarà a impartir-se a inicis de l'any vinent, esta adreçat a professionals amb experiència en responsabilitats directives i oferirà una formació d'alt nivell en gestió i organització d'empreses. De dos anys de durada, el màster inclou una estada de dos setmanes a Califòrnia, al Saint Mary's College, que es combinarà amb visites a les principals empreses de Silicon Valley.

Les classes, impartides per professorat d'ambdós institucions, tindran lloc els caps de setmana per facilitar l'assistència de l'alumnat que, a més, podrà optar a un programa de beques que ara com ara s'està acabant de perfilar. Es preveuen oferir ajuts de fins a 4.000 euros sobre el preu total del MBA, 27.000 euros -que inclou els dos anys de docència i el desplaçament i l'estada als Estats Units.

Tant el rector de la UdL com el director general de la Salle, han valorat molt positivament la iniciativa, la qual esperen repetir en properes edicions.