30 de març de 2010

Estudiants d'intercanvi de la UdL assisteixen al programa de TVE Catalunya, 59 segons
audio
Erasmus de la Universitat de Lleida al programa 59 segons de TVE
[+] AMPLIAR IMATGE Els nois i noies de la UdL
Una cinquantena de nois i noies que participen en els diferents programes d'intercanvi de la UdL (Erasmus, programes de mobilitat propis) van assistir a aquest programa que s'emet tots els dimarts en directe des de Sant Cugat. Els estudiants van visitar les instal·lacions dels estudis de televisió, acompanyats d'un membre de l'Oficina de Relacions Internacionals de la UdL.

Aquest és el tercer cop que alumnat de mobilitat de la Universitat de Lleida es desplaça a Sant Cugat per assistir com a públic al programa 59 segons. En aquesta ocasió, el convidat va ser el conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, que va parlar del sincrotró Alba i de l'actual crisi econòmica. La presentadora del programa, Cristina Puig, va fer menció als estudiants de la UdL presents al plató.