4 de novembre de 2010

audio
Simposi Màrius Torres a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEInauguració del Simposi

Coincidint amb el centenari del naixement del poeta lleidatà, la Càtedra Màrius Torres de la Universitat de Lleida ha organitzat el primer simposi amb el seu nom. El germà del literat, Víctor Torres, ha presidit la inauguració de la que vol ser l'aportació acadèmica a l'efemèride. El simposi pretén fer una aportació a l’estudi de la vida i l'obra de Màrius Torres tractant sobretot les facetes menys conegudes com a autor de contes, teatre, dietaris i traduccions.

L'acte es desenvolupa fins aquest divendres, 5 de novembre, a la Sala de Juntes del segon pis de l'edifici del Rectorat. A banda de les ponències i les taules redones, el programa inclou una lectura de textos de Màrius Torres a càrrec d'alumnes del Consorci per a la Normalització Lingüística.

Totes les sessions poden seguir-se en directe a través d'Internet en temps real a tot el món mitjançant l'adreça www.aulamariustorres.org