5 de desembre de 2012

Oriol Oró, nou conseller delegat de GlobaLleida

. Brufau destaca que ara s'inicia una nova etapa per al Consorci que serà més executiva
audio
GLoballeida- Brufau - Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEOró -primer per la dreta- ho compatibilitzarà amb el seu càrrec a Fira de Lleida / FOTO: Ramon Gabriel
baixcorva
El Consell General i el Comitè Executiu de GLOBALleida han aprovat avui la designació d'Oriol Oró, actual director de Fira de Lleida, com a conseller delegat del Consorci lleidatà. D'aquesta manera, Oró assumeix la direcció conjunta d'ambdues entitats de promoció econòmica.

En aquest sentit, el president de GLOBALleida, Antoni Brufau, ha comentat que "ara, amb la incorporació d'Oró com a conseller delegat, ens trobem en un nou punt de partida d'una etapa més executiva, que iniciem amb il·lusió renovada".

Els patrons de GLOBALleida, Àngel Ros, alcalde de Lleida; Joan Reñé, president de la Diputació de Lleida; Roberto Fernández, rector de la Universitat de Lleida (UdL); Joan Simó, president de la Cambra de Comerç de Lleida, i Delfí Robinat, president de la Cambra de Comerç de Tàrrega, així com el president del Consorci, Antoni Brufau, i el president executiu, Ramon Roca, van estar d'acord de proposar Oró com a mesura que contribueix a l'eficiència davant l'actual situació de crisi.

Pel que fa als projectes, s'ha acordat donar continuïtat als iniciats durant el 2012 i deixar oberta la possibilitat d'iniciar-ne de nous segons determini el nou conseller delegat. Entre els projectes actuals de GLOBALleida, destaquen el Pla Estratègic per a la Competitivitat de les Terres de Lleida, l'impuls de la xarxa de vivers, la dinamització del canal Segarra-Garrigues i el Fòrum Agrofood Invest.

Finalment, durant la sessió d'avui, també s'han provat els pressupostos del 2013 per a GLOBALleida.

Text: Comunicació GlobaLleida