5 de desembre de 2012

Votacions Facultats i Departaments de la Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEUna professora, votant al Rectorat / FOTO: UdL
baixcorva
Els diferents campus de la Universitat de Lleida han acollit aquest dimarts les votacions del Personal Docent Investigador (PDI) i el d'Administració i Serveis (PAS) per a les eleccions de les juntes de facultat i els consells de departament de la UdL. Els resultats es proclamaran el proper dilluns.

Pel que fa a les Juntes de Centre, en total van participar 325 membres del PDI i 61 del PAS. La participació se situa en el 64,67% pel que fa a personal docent amb vinculació permanent; el 23,67% per la resta de PDI; i el 77,22% del PAS. A les Facultats de Ciències de l'Educació, Infermeria i Lletres alguns grups no van realitzar aquests comicis perquè tots els seus representants a les Juntes de Facultat són membres nats.