5 de maig de 2006

La UdL acull la presentació del Llibre blanc de la funció pública catalana

Facultat de DretLa facultat de Dret i Economia va acollir ahir la presentació del Llibre blanc de la funció pública catalana, a càrrec de Joan Viñas, rector de la UdL, Rut Carandell, secretaria general d'Administració i Funció Pública de la Generalitat, i Agnès Pardell, degana de la facultat de Dret i Economia.

El llibre pretén analitzar la situació actual de la funció pública catalana i avaluar si respon adequadament a la gestió dels interessos públics del país. Així, xifra en 239.760 les persones que treballen a les administracions de la Generalitat, dels ens locals, de les universitats i dels ens parlamentaris, establint tota mena de paràmetres que permetran aplicar mesures concretes i polítiques específiques per a cada col·lectiu.