5 de maig de 2009

Els Serveis d'Informació i Orientació universitaris d'arreu d'Espanya es donen cita al campus de Cappont de la UdL els dies 7 i 8 de maig

Punt d'Informació de la Universitat de Lleida
Punt d'Informació de la UdL
Més d'una setantena de representants dels Serveis d'Informació i Orientació Universitaris (SIOU) d'arreu de l'Estat espanyol participaran a finals d'aquesta setmana a la vuitena trobada de primavera. El programa es desenvoluparà dijous i divendres d'aquesta setmana a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont.

Els participants debatran els canvis que s'estan produint tant a la formació superior com a la secundària. Els organitzadors destaquen que "ens trobem en un moment de redefinició de tot el sistema educatiu que afecta als alumnes universitaris i els preuniversitaris". Això obliga els SIOU a actualitzar-se per poder assessorar l'estudiantat, els pares i mares, i el professorat.

La 8a Trobada de primavera de Serveis d'Informació i Orientació Universitaris posarà sobre la taula temes com el nou Batxillerat, els canvis en l'accés i l'admissió a la universitat, la formació en competències als nous graus o l'atenció a la diversitat, entre d'altres.