5 d'octubre de 2009

Josep Vallverdú inaugura l'Aula de la Gent Gran de Lleida amb una reflexió sobre la societat actual. Els més de 400 matriculats assisteixen a l'acte a la sala d'actes del Rectorat

Josep Vallverdú inaugura el curs de les Aules de la Gent Gran a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Josep Vallverdú amb el vicerector Jaume Barrull
L'escriptor lleidatà, que l'any vinent que també inaugurarà l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran, però en aquest cas a Cervera, ha fet un repàs als canvis que, en la nostra vida quotidiana, s'han produït durant el segle XX i que, segons ell, han estat més nombrosos i transcendents que els es van produir en la resta de segles anteriors. Vallverdú, davant un auditori a vessar, ha fet una reflexió sobre el que han suposat els darrers avenços tecnològics, així com la manera en què rebem i assimilem la informació en una xerrada que ha dut per títol: El laberint d'avui.

L'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran de Lleida, amb 30 anys d'història, compta enguany amb 402 matriculats amb edats compreses entre els 55 i els 90 anys. Durant les properes setmanes també iniciaran el curs les Aules de Mollerussa, Tàrrega i Cervera.

print enrera pujar