5 d'octubre de 2010

Presenten el Pol de Recerca i Ensenyament Superior Pirineus Mediterrani
audio
Pol de Recerca Mediterrani. PRES-PM. Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Montserrat Casas, Jean Benkhelil, Joan Viñas , Anna M. Geli i Philippe Lebaron

El projecte PRES-PM impulsat per les universitats de Girona, (UdG) Lleida (UdL), Illes Balears (UIB), Perpinyà (UPDV) i Pierre et Marie Cuire-Paris VI, a través de l'Observatori Oceanogràfic de Banyuls de la Merenda, ha estat avui presentat a la UdG pels màxims responsables de les institucions que l'han gestat: Montserrat Casas (UIB), Jean Benkhelil (UPDV), Joan Viñas (UdL), Anna M Geli (UdG) i Philippe Lebaron (Observatori Oceanogràfic de Banyuls).

L'acte, que ha estat retransmès per internet, ha comptat també amb la presència del president del Consell General dels Pirineus Orientals, Christian Bourquin, i Enric Vilert, president de la Diputació de Girona.

El Pol Pirineus Mediterrani pretén crear un espai transfronterer de formació i transferència de coneixement únic en el marc d'aquesta euroregió.