6 de maig de 2011

La Càtedra de periodisme i comunicació signa els primers convenis
audio
Càtedra de Periodisme i Comunicació de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Ivan Fernández, Joan Viñas, Miquel Pueyo i Carles Gené / FOTO: UdL

Les productores Waita TV i Nova Veranda han signat avui dos convenis de col·laboració amb la Universitat de Lleida en el marc de la recent creada Càtedra de periodisme i comunicació, que dirigeix el professor de Filologia Catalana de la UdL, Miquel Pueyo.

Waita TV és una empresa lleidatana creada l'any 2010 per Gerard Martínez (professor de Comunicació i periodisme audiovisuals de la UdL), Ivan Fernández, Jaume Sans i Jordi Herbera, especialitzada en televisió per internet, mentre que Nova Veranda és productora, entre d'altres, de programes de televisió com ara "El diario de Patricia".

Els assistents a l'acte, que una dotzena de persones han seguit per internet a través de Waita TV, han destacat la importància d'aquestes signatures que inicien el procés de col·laboració entre la Càtedra i empreses audiovisuals amb la voluntat d'obrir aquest ens universitari als diferents "sectors hipotèticament implicats", en paraules de Pueyo.

Tot i que encara s'han d'acabar de perfilar els objectius de la Càtedra, ha explicat el seu director, aquesta serà una eina de projecció per a futures empreses i professionals de Lleida. La col·laboració amb les productores tindrà també a veure amb la docència i la recerca en aquest àmbit.