6 de setembre de 2010

Més de 300 alumnes fan aquesta setmana les proves de selectivitat del setembre a la Universitat de Lleida
audio
Proves de Accés a la Universitat. Selectivitat. Universitat de Lleida
Estudiants a la biblioteca de la UdL
Un total de 323 estudiants realitzen entre dimarts i dijous d'aquesta setmana a la UdL les proves d’accés a la universitat (PAU) del mes de setembre. La xifra gairebé triplica la de la convocatòria de 2009, quan van ser 98. Els tribunals s'ubiquen al campus de Cappont, al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera i l'edifici Polivalent. Els exàmens comencen amb les matèries comunes com les llengües. El dia 8 tenen lloc els d'Història, Història de la filosofia, Dibuix artístic, Geografia, Matemàtiques, Biologia, Cultura audiovisual, Llatí, Literatura catalana i Dibuix tècnic. La darrera jornada serà per Matemàtiques aplicades a les ciències socials, Química, Física, Història de l’art, Anàlisi musical, Ciències de la terra i del medi ambient, Economia de l’empresa, Literatura castellana i Tecnologia industrial.

A nivell de tot Catalunya, un total de 5.672 estudiants s'han matriculat a aquesta convocatòria de les PAU. D'aquests, 3.155 són dones i 2.517 són homes. La xifra global triplica la de l'any passat, quan es van presentar 1.811 joves. L'alumnat coneixerà el resultat de les proves a partir del 23 de setembre a través d'Internet.