7 d'abril de 2010

La UdL exporta el seu teatre a Mallorca. "Tot esperant Marcel·lí" es representa a Palma el proper dia 14
audio
Grup de Teatre de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE "Tot esperant Marcel·lí", a la UdL
Aquest és el segon any consecutiu que el grup Espai de Teatre de la UdL es desplaça a Palma de Mallorca per actuar en el marc de la programació teatral de la Universitat de les Illes Balears. L'any passat van exportar l'espectacle Operación Maquiavelo, i enguany representaran Tot esperant Marcel·li, "un happening ufològic de creació col·lectiva", segons ells mateixos expliquen.

L'obra, dirigida per Emili Baldellou, gira entorn la sonda espacial Voyager, enviada el 1997 a l'encontre d'una possible intel·ligència alienígena. Voyager obté finalment resposta. Algú envia un missatge dient que arribarà a la Terra en una data i lloc precisos. Un mostrari de la humanitat, curosament escollit, és convocat a l'acte de benvinguda d'aquesta presència alienígena.

Tot esperant Marcel·lí es representarà al Teatre del Mar de Palma de Mallorca el proper 14 d'abril a les vuit del vespre.

D'altra banda, l'Espai de Teatre de la UdL, participarà novament en la XV Mostra de Teatre Universitari de la Xarxa Vives que tindrà lloc del 17 al 21 de maig, a la Universitat de Perpinyà Via Domitia. Dilluns 17 presentarà a la Casa Musicale de Perpinyà l'espectacle T.W.R.*****.