8 de juliol de 2008

. ORLES / L'ETSEA ha acollit, per primer cop en els últims trenta anys, un acte de lliurament d'orles acadèmiques. Els protagonistes van ser els alumnes de la XXXI promoció d'Enginyeria Tècnica Agrícola

Lliurament d'Orles a l'ETSEA
[+] AMPLIAR IMATGE Lliurament d'Orles a l'ETSEA
Un total de 35 diplomats de les especialitats d'Explotacions Agropecuàries, Hortofructicultura i Jardineria, Indústries Agràries i Alimentàries, i Mecanització i Construccions Rurals van rebre les orles el passat 4 de juliol. A l'acte van assistir la vicerectora de recerca de la UdL, Anna Pelacho; el director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), Jaume Lloveras; i el secretari de l'ETSEA, José Millán.

El padrí va ser Ramon Lluís Lletjós, subdirector general d'Agricultura de la conselleria d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural. Lletjós, que també és el president del Col·legi d'Enginyers Tècnics Agrícoles de Catalunya, va parlar sobre el futur d'aquesta professió.