9 de juliol de 2010

Experts en turisme afirmen que a Lleida aquest sector no està en crisi
audio
Universitat d'Estiu. Curs de Turisme a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Colom, Vidal i Baigol

Així ho ha afirmat el director del Patronat de Turisme de Lleida, Àngel Vidal, durant la seua intervenció en el curs de la Universitat d'Estiu de la UdL: Turisme a Lleida. Un ventall de possibilitats. Vidal ha participat avui, juntament amb Joan Baigol, gerent de Turisme de Lleida, i Àngel Colom, professor de la UdL, en una taula rodona per analitzar la gestió pública del turisme a Ponent.

El polític ha insistit en el fet a les nostres comarques, al contrari que passa en altres sectors, s'estan obrint empreses: allotjaments, serveis complementaris, etc, la qual cosa posa de manifest que el turisme a Lleida és clau, ja que genera el 13% del Producte Interior Brut, ha dit.

Tant ell com Baigol han destacat les noves iniciatives que en relació al turisme s'estan duent a terme a Lleida com ara la de Pobles amb encant, o la participació de la ciutat en rutes estatals vinculades al vi, la gastronomia o l'alta velocitat.