9 de novembre de 2010

audio
Àrbitres de nivell preferent, als campionats universitaris de Catalunya
[+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Terés, Mariezcurrena i Pérez

El Servei d'Esports de la UdL ha rubricat avui a un acord amb la delegació a Lleida de la Federació Catalana de Futbol per tal que àrbitres de nivell preferent xiulin gratuïtament el partit de futbol 11 masculí, corresponent a la segona volta dels Campionats de Catalunya Universitaris i que enguany organitza la UdL. El partit enfrontarà demà a les 15.00h, al camp de la Unió Esportiva Bordeta, els equips de la Universitat de Lleida i de la Universitat de Barcelona.

En l'acte, on han participat Jordi Téres, delegat a Lleida de la Federació Catalana de Futbol, Xavier Pérez, delegat del Comitè tècnic d'Àrbitres i Jordi Mariezcurrena, tècnic del Servei d'Esports de la UdL, s'ha destacat la importància del acord per apropar la figura dels àrbitres al món universitari.

La UdL acollirà també la fase finals d'esports en equips i els campionats d'escacs, tennis taula i tir amb arc, que tindran lloc al campus de Cappont, pavelló Molí de l'Esquerrà de Balaguer i Club Tir amb Arc Pardinyes, respectivament. La Universitat de Lleida competirà als campionats Universitaris de Catalunya amb un total de 15 equips, 7 femenins i 8 masculins, a més dels estudiants que participaran en els esports individuals.