Ajudes del campus Iberus a investigadors per viatjar a Brussel·les

Convocatòria de mobilitat per captar fons europeus

AjutsCampusIberusUdL
Saragossa va acollir la reunió del Comitè Executiu i el Consell Rector Foto: UNIZAR

El Campus d'Excel·lència Internacional de la vall de l'Ebre (Campus Iberus) posa en marxa un programa de mobilitat d'investigadors a la seua seu a Brussel·les per captar fons europeus destinats a R+D+i. Es tracta d'una convocatòria de borsa de viatges per a desplaçaments a la capital belga, aprofitant l'oficina del campus Iberus a la ciutat. L'objectiu és promoure la mobilitat del personal de les quatre universitats del Consorci –Universitat de La Rioja, Universitat de Lleida, Universitat Pública de Navarra i Universitat de Saragossa- per a la captació de recursos destinats a accions i projectes de R+D+I de caràcter internacional.

La mesura s'ha acordat durant la reunió del Comitè Executiu i el Consell Rector del campus Iberus a Saragossa, en la que ha participat el rector de la UdL, Roberto Fernández. Durant la trobada també s'han aprovat els comptes anuals del Consorci corresponents a l'exercici 2014 i la signatura d'un conveni de col·laboració entre Campus Iberus i l'Acceleradora Agroalimentària de Navarra – Orizont-, pel qual Campus Iberus entrarà a formar part del Consell Assessor d'aquesta iniciativa de la Societat de Desenvolupament Navarra S.L. (SODENA).