Ple a les enginyeries del campus Igualada-UdL

El nou edifici del Passeig Verdaguer, a punt el primer trimestre de l'any vinent

inauguració curs Igualada
Un moment de la intervenció del rector / Foto: UdL
El campus Igualada-UdL ha iniciat el curs 2022-2023 cobrint totes les places d'Enginyeria que ofertava. Així s'ha posat de manifest durant l'acte d'inauguració, presidit pel rector de la Universitat de Lleida, Jaume Puy. Enguany s'ha iniciat el nou grau en Enginyeria Informàtica i el tercer curs d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE). Puy  ha destacat el pas endavant que suposa l'increment de matriculats. Mentre, l'alcalde de la capital de l'Anoia, Marc Castells,  ha anunciat que la futura seu dels estudis de salut al Passeig Verdaguer podria quedar enllestida en un període de 4 mesos. Tindrà capacitat per a 500 nous estudiants del grau en Infermeria i el doble grau en Nutrició Humana i Dietètica i Fisioteràpia, ubicats provisionalment a La Teneria.

El campus Igualada-UdL imparteix actualment 9 titulacions: el grau en Enginyeria Informàtica, que s'estrena aquest curs; el grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística, únic a Catalunya; el grau en Enginyeria Química; el grau d'ADE; el doble grau en ADE i Enginyeria en Organització Industrial i Logística; el grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació, en extinció; el grau en Infermeria; el doble en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia; i el màster universitari en Enginyeria del Cuir, únic a Europa en la seua especialitat. El rector de la UdL ha subratllat que "volem oferir als joves de les comarques interiors i centrals de Catalunya la possibilitat de fer compatible una formació universitària propera i de qualitat amb el seu arrelament al territori, el qual s'ha de veure com un aliat".

La subdirectora general d'Organització i Recursos Interns del Port de Barcelona, Catalina Grimalt i Falcó, ha estat l'encarregada de la lliçó inaugural, titulada Dirigir la tecnologia d'una gran infraestructura, reptes i oportunitats. Grimalt ha encoratjat l'alumnat, sobre tot el femení, en les disciplines tecnològiques.

Text: Lidera Comunicació / Premsa UdL

Continguts relacionats