Arrenca el gruix de cursos de la Universitat d'Estiu a Lleida

Amb més de 450 matriculats i gran èxit de l'oferta virtual

EstiuApiculturaUdL
Participants en una edició anterior del curs d'estiu sobre apicultura Foto: UdL

Més de 450 persones s'han matriculat als cursos de la 23a Universitat d'Estiu de la UdL que tindran lloc a la ciutat de Lleida a partir del proper dilluns, 6 de juliol; sense comptar les que s'han apuntat en altres seus. El campus de Cappont acollirà les classes que es faran fins el dia 17 sobre temàtiques com ara l'apicultura, la domòtica, el cinema o l'educació emocional. El major gruix d'alumnat es concentra en els cursos virtuals sobre noves tecnologies.

Social Media Management. Comunicació i Promoció Efectiva a les Xarxes Socials, Estratègies Web 2.0 per a la Recerca de Feina i Gestió Productiva del Correu Electrònic amb el Gmail han penjat el cartell de "complet" amb 50 inscrits en cadascun dels cursos. Dins dels presencials, també ha tingut molt bona acollida i nivell de matriculacions El Joc d'Escriure. Iniciació a l'Escriptura Literària, que ha hagut d'ampliar les 25 places inicials fins a les 31 per l'elevada demanda.

Entre l'oferta que es desenvoluparà els propers dies a la capital del Segrià també destaca el curs de Fotografia de Natura, a càrrec del professor de Zoologia i Fotografia científica Albert Masó. Amb més de 60.000 imatges de natura al seu arxiu i 18 premis al seu currículum, en el curs de la UdL aprofundirà en la fotografia de paisatge, de fauna en llibertat i d'aproximació als elements diminuts (macro de camp). Fins el dia 28 també es fan els cursos d'idiomes de l'Institut de Llengües, amb més de 70 inscrits en anglès i italià.

Tremp ha estat la primera seu en realitzar cursos d'aquesta edició de la Universitat d'Estiu, amb Ambients Passats, Sòls Presents: els Sòls en l’Estudi del Quaternari. A Arbeca, fins el proper dia 10 de juliol, té lloc el Curs teoricopràctic d'arqueologia Vilars 2015 i a Agramunt se n'organitza un sobre Art i Territori. L'oferta de la Seu d'Urgell es concentra en la setmana del 20 al 26 de juliol.

Més recursos

Llistat de cursos de la 23a Universitat d'Estiu