Art per reflexionar sobre l'envelliment i la mort

envellimentsaludableUdL
Foto: Facultat d'Infermeria UdL

Reflexionar sobre l'envelliment i la mort a través de l'art. Aquest és l'esperit d'una activitat realitzada per l'alumnat de la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Lleida (UdL) a l'Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI). L'escultora Sara Ponsarlar els ha ofert una visita guiada a l'exposició 00:00:00, en el marc de l'assignatura d'Envelliment Saludable, que coordina la professora Palmira Rius.

L'estudiantat ha pogut debatre directament amb l'artista aquells aspectes més rellevants o inquietants de la mostra, relacionats amb el pas del temps, la mort i la representació de símbols. Una trentena de persones han participat en aquesta activitat a la Sala Gòtica de l'IEI. L'exposició de Sara Ponsarlar, que es va inaugurar el passat desembre, es pot visitar fins el 23 de març.