Biblioteca incorpora el catàleg i la fonoteca de l'Auditori Enric Granados

Acords entre UdL i Paeria per aquest fons i per temes de cooperació

fonotecaEnricGranadosUdL-fotoPaeria
Els convenis s'han signat avui al Saló del Retaule de l'Ajuntament / Foto: Paeria

Biblioteca i Documentació de la Universitat de Lleida (UdL) incorpora al seu catàleg el fons de la biblioteca i la fonoteca de l'Auditori Municipal Enric Granados, en virtut d'un conveni signat avui entre la UdL i l'Ajuntament. El material està format d'uns 6.000 documents que inclouen 2.960 CDs catalogats de música clàssica dels segles XX i XXI, jazz, blues, pop-rock, tradicional, ètnica i folklore, bandes sonores, coral, etc.; 1.418 partitures i 52 títols de revistes.

El rector de la UdL, Roberto Fernández, ha destacat que aquest acord permet millorar la transferència de coneixement i ha subratllat que, a més del material que s'incorpora al fons, és important la gestió. El conveni té una vigència de 2 anys, renovables, i estableix que la Biblioteca-Fonoteca de l'Auditori dependrà tècnicament de Biblioteca i Documentació de la UdL. Aquesta unitat  proporcionarà informació tècnica, formació i assessorament, garantirà l'accés al catàleg o el servei de préstec.

D'altra banda, Universitat i Paeria han signat un altre conveni per donar suport a les accions de la unitat de Desenvolupament i Cooperació (DiC) de la UdL. Recull punts com l'edició del catàleg La Prestatgeria i l’avaluació de projectes de cooperació i emergència.

A l'acte han assistit els regidors M. Carme Culleré, José Luis Osorio i Dolors López, els vicerectors Jesús Avilla i Àstrid Ballesta, i la cap de Biblioteca i Documentació de la UdL,  Loli Manciñeiras. El rector de la UdL ha aprofitat la signatura d'aquests convenis per oferir els serveis del Centre de Formació Contínua tant a la Paeria com a totes les institucions de Lleida. Mentre, l'alcalde l'ha felicitat pel seu nou càrrec com a president de la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles, la CRUE.

Text: Comunicació Ajuntament de Lleida / Premsa UdL