Bicicletes per a una quarantena d'alumnes de la UdL

cessiobicicletesUdL2014
Els primers estudiants que les han recollit, avui a Cappont Foto: UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha lliurat avui 16 dels 41 vehicles que, des de fa sis anys, posa a disposició de l'alumnat en el marc del Programa de Cessió de bicicletes a l'estudiantat. En les properes setmanes repartirà els 25 restants. La cessió, d'entre 5 mesos i tot el curs, implica el pagament d'una fiança de 120 euros que es reemborsa quan es torna la bicicleta.

Tots els beneficiaris són alumnes de programes de mobilitat. La majoria, un cop més, pertany a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), la més allunyada de la ciutat. També n'hi ha de l'Escola Politècnica Superior, la Facultat de Medicina, la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, i la Facultat de Lletres.

A l'acte de lliurament que ha tingut lloc aquest migdia al campus de Cappont han assistit el vicerector de Campus, Jesús Avilla; la responsable del Servei d'Informació i Atenció Universitària, Margarida Serveto; i el membre de la Comissió de Medi Ambient de la UdL, Francesc Català, que els ha donat alguns consells per evitar robatoris.

Galeria fotogràfica (Flickr)