Bons resultats de l'equip UdL Racing Engineering a MotoStudent

motostudentUdL
L'equip, amb la pilot Cristina Juarranz Foto: Adolf Izquierdo (UdL)

L'equip de la Universitat de Lleida (UdL) està satisfet amb els resultats aconseguits a la tercera edició de la Competició Internacional MotoStudent, que s'ha celebrat aquest cap de setmana a les instal·lacions de Motorland (Alcanyís). El prototip construït per l'equip UdL Racing Engineering, de l'Escola Politècnica Superior (EPS), ha superat totes les proves i ha quedat en dotzè lloc en una cursa en la que participaven 30 universitats de l'Estat espanyol, Itàlia, Portugal, Hongria, Brasil i l'Equador. La victòria ha estat per a la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

El prototip de la UdL, pilotat per Cristina Juarranz, ha completat 16 voltes amb un crono de 21:22.632 i una velocitat mitjana de 106,8 quilòmetres per hora. La moto de l'EPS també ha aconseguit bones valoracions en la categoria d'innovació, quedant setena en un llistat en què s'ha imposat l'Escola Politècnica de Terol. El premi al millor projecte industrial ha estat pel Politècnic de Torí i el de millor disseny, per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.

El prototip de la UdL a MotoStudent