Bronze per a la UdL en vòlei platja

La parella masculina formada per Carlos Tersa Miralles i Lluc Collell Bistué

volei platja
Tersa i Collell, amb els seus companys / Foto: Esports UdL
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit una medalla de bronze als Campionats de Catalunya Universitaris de vòlei platja que s'han disputat a Premià de Mar, a Barcelona, sota la coordinació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). La parella masculina formada per l'alumne de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia Carlos Tersa Miralles i l'estudiant de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social Lluc Collell Bistué ha pujat al tercer calaix del podi, en una posició compartida amb els representants de la UPC Enric Boada i Rafael Muro.

La medalla d'or ha estat per a Adrià Rejón i Mario Peña, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), que van vèncer a la semifinal els representants de la UdL per 21 a 10. L'argent se l'han endut els estudiants de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona Javier Naya i Joel Sánchez, que van caure contra la UAB per 21 a 17.

La UdL comptava amb una altra parella al torneig, formada per l'estudiant de la Facultat de Dret, Economia i Turisme Gerard Orteu Tarrés i l'alumne de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia Dídac Salas Urbiola, que van caure a quarts de final.