Campus Iberus busca la millor tesi doctoral

Nova edició del concurs, amb final al desembre a La Rioja

millortesisIberusUdL2016
Una representant de la UdL en l'edició del 2016 Foto: Escola de Doctorat UdL

El Campus d'Excel·lència Internacional ‘Campus Iberus’ acaba d'obrir el termini d'una nova edició del Certamen ‘Tesi en 3 minuts’, dirigit als investigadors en formació que es trobin, almenys, en el tercer curs de Doctorat de les universitats de Lleida (UdL), Saragossa, Pública de Navarra i La Rioja. La convocatòria compta amb un primer premi a la millor comunicació d'una tesi doctoral, dotat amb 1.000 euros; i dos accèssits de 600 euros. La final tindrà lloc a Logronyo el proper 1 de desembre.

L'objectiu d'aquesta iniciativa és acostar la labor dels joves investigadors a la societat i inculcar l'interès per la divulgació científica.  El Concurs ‘Tesi en 3 minuts’ els planteja el repte d'explicar el desenvolupament de la seua tesi en una intervenció limitada de temps, i fer-ho mitjançant un llenguatge senzill, intel·ligible i accessible al gran públic. També poden presentar-se aquells doctors que han defensat la seua tesi en l'últim any.

Els qui estiguin interessats a participar han de formalitzar la seua sol·licitud –disponible a www.campusiberus.es/t3m2017- a través del correu- electrònic jornadas@campusiberus.es entre els dies 6 i 22 de setembre. La Universitat Pública de Navarra (UPNA) i la Universitat de Saragossa acolliran el 23 i 25 d'octubre, respectivament, sengles fases prèvies entre els diversos participants, mentre que la Universitat de La Rioja acollirà la fase final.

Text: Comunicació Campus Iberus / Oficina de Premsa UdL