Cloenda del 18è curs de Malherbologia

Ha comptat amb una cinquantena de participants d'Espanya i Portugal

MalherbologiaUdL
Els participants en aquesta edició / Foto: UdL
Una cinquantena de professionals d'empreses agroquímiques d'Espanya i Portugal s'acomiaden aquest divendres de la 18a edició del curs de malherbologia de la Universitat de Lleida (UdL), dirigit pel catedràtic de Producció Vegetal, Jordi Recasens. La iniciativa assoleix així el seu rècord de participants.

El curs, esponsoritzat per la Societat Espanyola de Malherbologia (SEMh) i l'empresa BayerCropScience, està especialment dirigit a tècnics i professionals del món de la sanitat vegetal i els productes fitosanitaris que desenvolupen la seua activitat professional en el camp del control de males herbes.

La conferència de cloenda del 18è curs de malherbologia de la UdL tindrà lloc avui  a les 13.00h a la Sala de Graus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària. Anirà a càrrec de Carlos Zaragoza, investigador principal del grup de Producció vegetal sostenible del Centre d'Investigació i Tecnologia Agrària d'Aragó.