Col·laboració cultural de la UdL i l'associació Res Non Verba

UdLResnonVerba2014
D'esquerra a dreta: Biscarri, Roberto Fernández i Castellà. Foto: UdL
La Universitat de Lleida (UdL) i l'associació Res Non Verba col·laboraran en l'impuls d'activitats culturals i de formació, en virtut d'un conveni que han signat avui el rector de la UdL, Roberto Fernández, i el president d'aquesta organització sense ànim de lucre, Josep Castellà. La primera activitat seran unes jornades sobre l'ofici d'escriure que, amb el suport de la Facultat de Lletres de la UdL, tindran lloc a la Seu Vella els dies 10 i 11 d'octubre. L'acord té una vigència inicial de tres anys, prorrogables.

El rector de la UdL, Roberto Fernández, ha destacat la importància de la societat per dinamitzar la vida pública. En aquest sentit, el vicerector d'Activitats Culturals i Projecció Universitària, Joan Biscarri, ha recordat que Res Non Verba "és una de les entitats més prolífiques de Lleida". De la seua banda, Castellà ha explicat que la mitjana d'edat dels seus 170 socis és d'uns 60 anys i que l'entitat està molt interessada en tenir socis més joves, pel que és important el contacte amb la Universitat.