Convocats els premis CEIER sobre escola rural

Per promoure la investigació educativa i la innovació en aquest àmbit

AnaliaPassarini
Els premis hauran de versar sobre l'escola rural. FOTO: Analía Passarini

Amb l'objectiu d'impulsar el desenvolupament de la investigació educativa i la innovació en l'àmbit de l'escola rural, estimular els estudis sobre aquest model educatiu i fomentar el reconeixement social de la tasca educativa de les escoles de proximitat, la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Verdú han convocat els Premis CEIER a la investigació i la innovació en l'àmbit de l'escola rural.

Aquestes guardons, que comptem amb el suport de la Diputació de Lleida, el secretariat d'Escola Rural, la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya, la Fundació del Món Rural i el Grup de Mestres del 58, consten de tres premis: Premi a la recerca aplicada en escola rural, dotat amb 1.500 euros; Premi "memorial Rosa Campà i Bonet" a la innovació en el marc de l'escola rural, dotat també amb 1.500 euros; i Premi de mecenatge a projectes d'innovació en l'escola rural.

El jurat estarà format per un representant de cada una de les entitats organitzadores i els veredictes es faran públics el proper mes d'abril. Els treballs hauran de presentar-se a qualsevol dels registres dels diferents Serveis territorials d'ensenyament o al registre de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL.

Bases premis CEIER sobre escola rural