Descomptes al Lleida Llista per la comunitat universitària

En virtut d'un conveni de col·laboració entre la UdL i el club

ConveniLlista-UdL
Enric Duch i Roberto Fernández Foto: UdL

Els membres de la comunitat universitària de la UdL gaudiran d'un descompte en el preu de l'abonament de l'ICG Software C.E. Lleida Llista Blava, d'hoquei patins, durant les properes temporades en virtut d'un conveni de col·laboració que han signat avui el rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández, i el president del club, Enric Duch. De la seua banda, la UdL es compromet a promocionar la pràctica i el seguiment d'aquest esport a la Universitat.

El conveni té una vigència de tres temporades, fins a la 2017-2018, amb un descompte fixat en 20 euros per a la propera i de 25 euros per a les dos següents. Després, l'acord s'anirà renovant de forma automàtica, d'any en any, si no hi ha inconvenient per a les parts. Duch ja ha expressat la seua voluntat que la col·laboració tingui continuïtat.

De la seua banda, Roberto Fernández ha reconegut que la UdL "té una assignatura pendent amb l'esport", degut en bona part a les restriccions pressupostàries. En aquest sentit, el rector ha anunciat la seua voluntat "d'apostar-hi més en aquesta segona legislatura".