El Carme, guanyador local de la Lliga de debat de secundària

Participarà en la fase final que tindrà lloc a la Universitat d'Elx a l'abril

vives dins Còpia
L'equip gunayador amb la seus professora, Isabel Pons. FOTO: UdL

L’equip del Col·legi El Carme de Lleida ha estat el guanyador de la fase local de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives d'Universitats que ha tingut lloc a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de Universitat de Lleida aquest febrer.

Els seus integrants: Nerea Martos,Alba Gòdia, Adriana Segura, Sheila Martí i Pau Pujol, tots estudiants de 4 d'ESO,  participaran, juntament amb tretze equips més, en la fase final de la competició que tindrà lloc de l'11 al 13 d'abril, a la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

El Carme es va enfrontar amb l'equip de
l’Institut La Salle de Mollerussa, mentre que l'alumnat de l’Institut La Mitjana i del Col·legi Episcopal Mare de Déu de l’Acadèmia van quedar semifinalistes. En total, van ser deu centres de Ponent que van competir en la fase local organitzada per la UdL al voltant del tema L'humor té límits?.

Per a Pau Pujol, membre de l’equip guanyador, l’activitat de la Xarxa Vives els ha permès aprendre una nova manera de treballar en equip. "Ens hem ajudat tant al redactar com a l’hora de refutar arguments. Hem après a confiar els uns amb els altres perquè és entre tots que hem tirat endavant el debat per guanyar-lo".

recerca d’informació, anàlisi d’una temàtica concreta i treball en equip), per a la vida acadèmica i professional futures.

TEXT: Comunicació Xarxa Vives/ Premsa UdL