El concurs de cartells de la Universitat d'estiu compleix 20 anys

CartellsEstiu2016UdL
Exposició dels cartells presentats en l'anterior edició. FOTO: UdL

BASES DEL CONCURS: http://estiu.udl.cat

El concurs de cartells que impulsa anualment el vicerectorat d'Activitats culturals i projecció universitària per escollir la imatge de la Universitat d'estiu de la Universitat de Lleida (UdL) arriba enguany a la 20ena edició. Es compleixen així dos dècades de la primera convocatòria del certamen en què va resultar guanyador el cartell L'indret, de la lleidatana Sonia de Dios.

Fins el proper dia 17 de febrer, les persones interessades a participar-hi poden fer arribar les seues propostes a l'Oficina de la Universitat d'estiu de la UdL, ubicada al campus de Cappont. Les obres han de ser originals i inèdites, aptes per a la reproducció en quadricomia, i s'han de presentar muntades en cartró ploma. A més del cartell original, caldrà adjuntar el disseny de la portada dels fullets informatius de la Universitat d'estiu, que enguany se celebrarà del 26 de juny al 21 de juliol.

La proposta escollida serà la imatge de l’edició de 2017 de la Universitat d’Estiu, reproduïda a tot el material de difusió, i la persona guanyadora s'endurà un premi de 1.000 euros.

Tots els treballs presentats al concurs formaran part d'una exposició, que tindrà lloc el proper mes de març al campus de Cappont de la UdL.  El certamen del 2016, al qual van optar un total de 61 cartells procedents de diversos punts del territori espanyol, se'l va endur la barcelonina, Paula Marzo, pel cartell El Punt de Trobada.