El creador de "Keep calm and speak Catalan", als cursos d'Estiu

Els de llengües augmenten la seua durada fins a les 80 hores

uniestiuUdL2014
Cartell de l'edició d'enguany de la Universitat d'Estiu
El creador de l'eslògan "Keep calm and speak Ccatalan", Josep Maria Ganyet, serà un dels professors de la 22a Universitat d'Estiu de la Universitat de Lleida (UdL). L'empresari i docent de la Universitat Pompeu Fabra participarà al curs Estratègies de màrqueting 2.0, que tindrà lloc al campus de Cappont del 7 al 10 de juliol. Altres noms destacats són els de l'exconseller Joaquim Nadal, que prendrà part al curs Els Museus i el Patrimoni en el Territori. Museus i Turisme: Noves Estratègies, o el fotògraf aragonès Rafael Navarro, membre de la Real Academia de Nobles y Bellas Artes de San Luis, que participarà al taller sobre el llenguatge del cos.

Una de les novetats de la present edició, que ha obert aquest dilluns el període de matrícula, és l'ampliació dels cursos que ofereix l'Institut de Llengües de la UdL. Els d'anglès, francès, italià i alemany augmenten la seua durada fins a les 80 hores. Això significa que les classes s'allargaran durant tot el mes de juliol. En el cas del xinès i el rus, la durada serà de 40 hores.

La 22a Universitat d'Estiu ofereix un total de 56 cursos, en 11 localitzacions diferents: Lleida ciutat, La Seu d'Urgell, Arbeca, Agramunt, Alcoletge, Les Borges Blanques, Solsona, Tremp, Vielha, Verdú i Sant Esteve de la Sarga. Al programa trobem propostes com Del republicanisme a l'independentisme, Com sonava Europa al 1714: un recorregut per l'Europa musical dels inicis del segle XVIII, o Social media management: comunicació i promoció efectiva a les xarxes socials.

El període de matrícula ha arrencat avui amb importants descomptes. L'estudiantat de la UdL que formalitzi la seua inscripció abans del 30 de maig s'estalviarà un 30% i, si ho fa de 2 al 20 de juny, un 20%. La resta de l'alumnat també es pot beneficiar d'una reducció del 10% en el preu si es matricula abans del 20 de juny.

Programa de la Universitat d'estiu 2014