El futbol femení dona la primera medalla a la UdL en els Campionats de Catalunya 2021

L'equip de bàsquet masculí, classificat per a les semifinals

medalla futbol femeni
Les noies han jugat a Girona / Foto: Esports UdL

L'equip de futbol femení de la Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit la medalla de bronze als Campionats Universitaris de Catalunya disputats al camp de Torres de Palau, a Girona. És el primer metall per a la UdL en una competició marcada per la pandèmia de COVID-19, que ha obligat a extremar les mesures de prevenció. Mentre, l'equip de bàsquet masculí lleidatà s'ha classificat per a les semifinals, que es jugaran el 27 d'abril.

Les noies que entrenen Marta Sàez i Sònia Teixiné han pujat al podi després d'un torneig en grup únic. Una victòria sobre la Universitat Ramon Llull (URL), dos empats amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la de Girona (UdG), i una derrota contra la Universitat de Barcelona (UB) els han fet sumar 5 punts i aconseguir la medalla de bronze. L'or ha estat per a la UB, amb 12 punts, i l'argent, per a la UdG, amb 7.

En bàsquet masculí, el conjunt que dirgeix Pau Lletjós s'ha classificat per a les semifinals que tindran lloc el proper dia 27 després de guanyar la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i la Universitat de Vic (UVic). L'equip de la UdL ha sumat 5 punts, els mateixos que la UPF, i disputarà la següent fase contra aquesta universitat, la UB i la UdG.

L'equip de futbol masculí no ha pogut passar ronda. Els 4 punts aconseguits en el torneig disputat al camp municipal de Fontajau, també a Girona, no han estat suficients per assolir unes semifinals que enfrontaran la UVic, la URL, la UPF i la UdG.

MÉS INFORMACIÓ:

Resum de la competició de futbol femení

Resum de la competició de bàsquet masculí