'El museu és una escola' es queda a la FEPTS un any

camnitzer inaug
D'esquerra a dreta: Jové, Cornadó, Camnizter, Roberto Fernández, Parra i Biscarri Foto:UdL

Un dels màxims exponents de l'art conceptual a l'Amèrica Llatina, l'uruguaià Luis Camnitzer, ha inaugurat avui la seua instal·lació El museu és una escola, l'artista aprèn a comunicar-se, el públic aprèn a fer connexions a l'exterior de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) de la Universitat de Lleida (UdL). L'obra, que per primer cop s'ha fet en català, restarà a la façana del centre durant un any.

Camnitzer ha estat acompanyat del rector de la UdL, Roberto Fernández; la degana de la FEPTS, Maria Pau Cornadó; la professora Glòria Jové; el vicerector d'Activitats Culturals i Projecció Universitària, Joan Biscarri; i la regidora de Cultura de la Paeria, Montse Parra.

El museu és una escola, instal·lada permanentment al Museu de la Memòria i els Drets Humans de Santiago de Xile, s'inscriu en l'interès de l'autor per la pedagogia, els lligams entre art i educació i la crítica a les institucions d'art.