Claustre extraordinari a la UdL sobre la situació a Catalunya

Aquest dimarts, 26 de setembre, al Rectorat

claustrevotacioUdL2016
Imatge d'una sessió del 2016 Foto: UdL
El rector de la Universitat de Lleida (UdL) ha convocat una sessió extraordinària del seu Claustre el proper dimarts, 26 de setembre, per debatre "sobre els greus esdeveniments succeïts a Catalunya en els últims dies". Tindrà lloc a partir de les 9.30h a la Sala d'Actes de l'edifici del Rectorat. La sessió ha de servir per aprovar, si s'escau, una declaració institucional.

El rector de la UdL, Roberto Fernández, ha explicat que la reunió es convoca davant "la inquietud existent entre la comunitat universitària lleidatana". Es podrà seguir en directe per Internet a través de la següent adreça: http://www.udl.cat/ca/tv/

Roberto Fernández també ha destacat que "com a rector de la Universitat de Lleida manifesto la meva màxima preocupació davant dels esdeveniments que estan succeint actualment a Catalunya. En aquest sentit, he defensat i defensaré sempre els drets fonamentals civils i polítics i, en conseqüència, condemno qualsevol acció que pugui posar en perill aquests drets. Tal com ha posat de relleu la declaració conjunta dels rectors i rectora de les universitats públiques catalanes, el diàleg és la millor via de resolució dels conflictes. Per això mateix, considero que per contribuir a cercar vies de diàleg és convenient la unitat d'acció de totes les universitats públiques del país."